Nivea یک سرم صورت را معرفی کرده است که آسیب های پوستی ناشی از قند را هدف قرار می دهد و هدف آن مراقبت از پوست ضد گلیکوزیون برای توده ها است.
نیوا در مورد محصول جدیدش این گونه می گوید:
Q10 Dual Action Nivea به طور خاص مصرف کنندگان زن بالای 30 سال را هدف قرار می دهد، اما Weise می گوید دلایل متعددی وجود دارد که این محصول ممکن است مورد توجه جمعیت جوان تر باشد .
من میتوانم بگویم سرمها عملکرد، مراقبت از صورت هستند. و اغلب در میان مصرف کنندگان جوان تر، این قالب ترجیحی است . علاوه بر این، او گفت که علاقه به مراقبت های پیشگیرانه از پوست همچنان در سراسر اروپا افزایش یافته، زیرا مصرف کنندگان پا جای پای آسیا گذاشتند. او گفت که مصرفکنندگان آسیایی امروز از نگرانیهای مراقبت از پوست در اوایل زندگی بسیار آگاه بودند و مایل بودند تا به طور گسترده در پیشگیری از طریق محصولات ضد پیری و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش سرمایهگذاری کنند.
ویز گفت که از طریق راه اندازی Nivea ، بایرزدورف امیدوار است به آموزش مصرف کنندگان جوان اروپایی در مورد اهمیت مراقبت های پیشگیرانه از پوست کمک کند و بازاری را ایجاد کند که برای این مصرف کنندگان در دسترس تر باشد. او گفت: ” ما می خواهیم این نوآوری را به توده ها معرفی کنیم .”
گلیکاسیون در حال حاضر یک موضوع برجسته در آسیا است . در آسیا، شما می توانید چندین محصول با اثر ضد گلیکوزیشن را پیدا کنید اما در Beiersdorf ، با Nivea ، میخواستیم این فناوری ضد گلیکوزیشن را با نوآوری جدید خود به بازار انبوه معرفی کنیم.